wer lust hat kann sich mal das anschauen, mich hats gepackt und die wartezeit auf anderes wird auch reduziert

"hier war ein link"
have fun!
gruss
Ancistrus
Moderatoren: Thies, mara, Gandalf, Tantalusss, Mighty
Frequently Asked Questions (FAQ)
The following questions and answers should answer most of the questions you have. If you have a question that is not included below, please use our forums for help.
What is EverWars?
EverWars is a text-based massively multi-player online role-playing game (MMORPG) where players create warlord characters that battle each other in tournaments. Characters can be customized by armor, weapons and skill training which are purchased using gold collected when winning battles and by recruiting other players (squires) to EverWars. Squires are new players that are recruited when players post their recruitment links on other web sites. When people click on a warlord's recruitment link and start playing, the warlord will receive a gold for every level their squires gain.
How do I earn gold?
You earn gold by winning battles that you initiate and by recruiting other players (squires) to EverWars. Every time one of your squires reaches a new level, you receive a significant gold bounty based on their level.
What are squires?
Squires are players that you recruit all over the internet by posting your recruit link on other web sites and places where your friends visit.
Where is my squire recruit link?
Your squire recruit link is found at the top of almost every page on our site.
When a recruited player (squire) signs up, how long does it take for me to start receiving my gold bounty?
Levels are checked every hour for squires and the players who recruited them are paid at that time for any levels they have obtained.
What is a battle credit?
Battle credits allow you to attack other players.
How often do I earn battle credits?
You earn one battle credit every 30 minutes.
What is the maximum number of battle credits that I can have at once?
You can accrue up to 16 battle credits at a time. Any additional battle credits earned will be lost until you use some of your battle credits.
Why do I always lose at level 0?
At level 0 most players are fairly even in skills, armor and weapons so battles can go either way. At level 0, you should always attack other level 0 players.
Does it really matter how many battles I have won and lost?
No, it does not. The winner of each tournament is based on total experience gained.
Why does it not allow me to attack players even though I have battle credits accrued?
Players can only be attacked once every 15 minutes.
2.4 Kommerzielle Werbung ist lediglich dem Betreiber des Boards zum Zwecke der Finanzierung gestattet. Jegliche nicht autorisierte kommerzielle Werbung wird unterbunden, entsprechende Beiträge werden gelöscht. Hierzu zählt insbesondere die Werbung für Websites zum Geldverdienen mit obskuren Mitteln. Nichtkommerzielle Werbung für eigene (private) Websites sind den Usern soweit gestattet, sofern sie durch einen einfachen Link in der Signatur / im Profil oder im Kontext eines Beitrages passend gepostet werden. Das Einstellen von Werbebannern ist nur nach ausdrücklicher Genehmigung des Webmasters gestattet. Die Anzahl der Links in den Signaturen ist auf ein Minimum zu reduzieren.
Wär hätte auch ahnen können, dass er nochmal auftaucht? In 99% aller Fälle verschwinden die First-Post Werber auf nimmer Wiedersehen. Ein sehr kleiner Prozentsatz schickt sogar Drohbriefe wenn sie einen Newsletter erhaltenCassie hat geschrieben:@Therak und Hafen
Ihr seid mal wieder mit dem üblichen Charme eines Elefanten im Porzellanladen unterwegs... Ich hab mich ja schon nicht ganz zimperlich ausgedrückt, aber ich glaube, mein Post hätte ihn nicht gleich vertrieben. So was kann man auch höflicher sagen, aber manchmal hege ich Zweifel, ob ihr genau wisst, wie man das macht...
Greetinx, Cassie
Kommt mir irgendwie bekannt vor.Therak hat geschrieben:Ein sehr kleiner Prozentsatz schickt sogar Drohbriefe wenn sie einen Newsletter erhalten
Hi Leute! Ich habe ein Super Internetspiel gefunden! Klickt mal drauf! www.wasweißich.de
Xajorkith hat geschrieben:Beim IE wird dann unten links .. der Link gezeigt.
???Therak hat geschrieben:@Xaj
Bei mir isses zwar unten links, aber egal...
Der Schlawiner hat editiertisakara hat geschrieben:doch, wenn es werbung muss es nicht sein.. egal wie formuliert.. nen forum ist zum quatschen, fragen, helfen usw da.. sonst kann ich auch über google links suchen falls ich sowas will..
Xajorkith hat geschrieben:Beim IE wird dann unten links (Hinweis von Therak ) der Link gezeigt.
unterschreibMyBrainHurts hat geschrieben:Also.... da war keine Werbenummer....
Interessante Reaktionen hier.... lustiges Revierverhalten....
Ich hätte ihn ja auch gleich gerädert, gesteinigt, geteert und gefedert und seinen Kopf samt den "Board-Regeln" zur Abschreckung aller anderen Neulinge vor dem Portal ausgestellt....
(dann natürlich noch mal an die Ecken gepinkelt um das Territorium neu abzustecken)
Noch Fragen?
MBH