Der inoffizielle Treffpunkt für Freunde der Macht und Magie » 3 Besucher online  
 
Heroes 5 News
» STARTSEITE » FOREN » KARTEN » FILEBASE
MightandMagicWorld neu laden
» F.A.Q.
» Screenshots
» Story
» Academy
» Städte
» Helden
» Einheiten
» noch offline
» Die Saga
» Gästebuch
» Links
» Tagebuch
» Umfragen
» Might & Magic 6
» Might & Magic 7
» Might & Magic 8
» Might & Magic 9
» Heroes of MM 3
» Heroes of MM 4
» Heroes of MM 5
» Legends of MM
» Dark Messiah of MM
» Crusader of MM
» Warriors of MM
» Wizardry 8
» ACP
Google
Web
MM-World
Boards @ MM-World

f-thies.de




Akademie (Academy) :: Fähigkeiten
» Allgemeines » Gebäude » Helden » Einheiten » Abilities

“Alle Geheimnisse werden bei Zeiten verstanden und beherrscht werden.”
“All secrets will be understood, and mastered in time.”

Dark Magic
Master of Curses
Grants mass effects to Curse and Disrupting Ray spells, but doubles the casting cost of these spells.
Master of Mind
Grants mass effects to Slow and Forgetfulness spells, but doubles the casting cost of these spells.
Master of Sickness
Grants mass effects to Plague and Weakness spells, but doubles the casting cost of these spells.
Payback
Should it happen that the Dark Magic spell is resisted by target, the hero gains back all the mana spent to cast that spell.
Requirements: :Suppress Dark, Ancient Smithy
Suppress Dark
Enemy hero is forced to spend 50% more mana to cast Dark Magic spells in combat.
Requirements: : Master of Mind



Letztes Update:  [an error occurred while processing this directive]



» Heroes 6
» H5 Tribes of the East
» H5 Hammers of Fate
» Heroes 5
» Dark Messiah of MM
» Heroes 4
» MM 9
Wird Ubisoft die Heroes-Reihe wieder zur Genre-Referenz machen?
[16900 Stimmen bisher]
Ja, auf jeden Fall
Wahrscheinlich ja
Kann sein
Eher nicht
Nein!
Keine Meinung
Ergebnisse
Cheats - Corner



Might & Magic - World > all rights reserved  |   Copyright 1999 - 2007 by   » Frank - Andre Thies   | » Impressum   | » Datenschutzerklärung   |   » Bookmark   |   counted by counter@f-thies.de